PRELUARE INTEGRALĂ DE PE  “ADEVARUL.RO – ACTUALITATE “.

În greva foamei, din solidaritate
Laura Pumnea,244 afişări,Sâmbătă 30 oct 2010


Învăţătoarea Constantina Bălan
Constantina Bălan, învăţătoare la Şcoala 24 „Sfântul Gheorghe“ din Craiova, a intrat în greva foamei ieri, din solidaritate cu colega ei, Cristiana Anghel. După 39 de ani în învăţământ, cadrul didactic spune că nu-şi imagina vreodată să se ajungă „la o aşa lipsă de respect “.
Constantina Bălan, care este hipertensivă şi urmează un tratament spune că va rămâne în greva foamei atâta timp cât îi va permite sănătatea. „Am promis acum câteva zile, când am făcut un protest spontan, că, pe rând, vom recurge fiecare la acest gest. Nici Ceauşescu nu şi-a permis să ne taie salariile. Nu respectă legile şi ne duc de nas că ne dau drepturile din urmă tocmai în 2012. Păi eu mai trăiesc până atunci? Ce fac, mi le dau postmortem?“, a mai spus învăţătoarea.

Pe Aceeaşi Temă
Slatina: Marş al tăcerii, în semn de solidaritate cu învăţătoarea Cristiana Anghel
Flori din inimile orădenilor pentru „eroina“ din Caracal, care e în greva foamei de 66 de zile
Dorina Lupşe va continua greva foamei şi în această săptămână

—————————————————————————————————————————

CUM ESTE POSIBILĂ ATÂTA INDIFERENŢĂ / IGNORANŢĂ / NESIMŢIRE / BATJOCURĂ / NEMERNICIE  DIN PARTEA IUBIŢILOR NOŞTRI CONDUCĂTORI ????????????????????

ŢARA NOASTRĂ AUR POARTĂ,NOI CERŞIM DIN POARTĂ-N POARTĂ !

Deşteaptă-te, române, din somnul cel de moarte,

În care te-adânciră actualii tăi tirani!

Acum ori niciodată croieşte-ţi altă soarte,

La care să se-nchine şi cruzii tăi duşmani

(actualii tăi tirani,actualii tăi tirani)!

 

Preoţi, cu cruce-n frunte! căci oastea e creştină,
Deviza-i libertate şi scopul ei preasfânt.
Murim mai bine-n luptă, cu glorie deplină,
Decât să fim sclavi iarăşi în vechiul nost’ pământ!
—————————————————————————-

Constantin Tănase

Pleac-ai noştri, vin ai noştri, noi rămânem tot ca proştii

Ne-am trezit din hibernare

Si-am strigat cât am putut:

Sus Cutare! Jos Cutare!

Si cu asta ce-am făcut?

Am dorit, cu mic, cu mare,

Si-am luptat, cum am stiut,

S-avem nouă guvernare,

Si cu asta ce-am făcut?

Ca mai bine să ne fie,

Ne-a crescut salariul brut,

Dar trăim în săracie,

Si cu asta ce-am făcut?

Ia coruptia amploare,

Cum nicicând nu s-a văzut,

Scoatem totul la vânzare,

Si cu asta ce-am făcut?

Pentru-a câstiga o pâine,

Multi o iau de la-nceput,

Rătăcesc prin tări străine,

Si cu asta ce-am făcut?

Traversăm ani grei cu crize,

Leul iar a decăzut,

Cresc întruna taxe-accize,

Si cu asta ce-am făcut?

Totul este ca-nainte,

De belele n-am trecut,

Se trag sforile, se minte,

Si cu asta ce-am făcut?

Se urzesc pe-ascuns vendete,

Cum nicicând nu s-a văzut,

Tara-i plină de vedete,

Si cu asta ce-am făcut?

Pleacă-ai nostri, vin ai nostri!

E sloganul cunoscut;

Iarăsi am votat ca prostii,

Si cu asta ce-am făcut?

“Nimic nou sub soare ”.Nimic nu-i intâmplător în lume.

Orice asemanare între cele de mai sus, scrise de regretatul artist roman, în urmă cu 65 de ani, si zilele pe care le traim azi, noi românii, nu-i deloc întâmplătoare!

Asta-i soarta noastră,frati români !

Constantin Tănase,un talentat artist roman,s-a născut la 5 iulie 1880,a murit la Bucuresti,în anul 1945.

Moartea i s-a tras din încăpăţânarea de a spune lucrurilor pe nume.

