EVENIMENT! ŞOSEAUA DE CENTURĂ A SIBIULUI A FOST FINALIZATĂ!

DAR DOAMNA TURCAN A “TURTIT FESUL” EVENIMENTULUI! A început ARTICOLUL-OMAGIU,de pe blogul domniei sale,cu cuvintele “ÎN SFÂRŞIT”!Cu alte cuvinte,A DAT DUMNEZEU ŞI AM TERMINAT-O, măcar să-i TĂIEM PAMBLICA CU MULT FAST !PREMIERUL BOC,DUPĂ CE A PRIMIT ONORURILE ARMATEI,CUVENITE DE DREPT PREŞEDINTELUI SENATULUI,A ALERGAT ÎNTR-UN SUFLET LA SIBIU SĂ TAIE PAMBLICA!

“sunt mai bine de 6 ani de cand proiectul a debutat”

“E un pas clar in directia crearii imaginii pe care o dorim pentru PDL: partidul care isi tine promisiunile.”

SUPERB!!! VĂ PLACE ??? DOAMNA TURCAN A LANSAT O NOUĂ MODĂ : AUTOLAUDA !!!

Am fost primul care am postat un comentariu la acest articol minunat.Am scris:

EXCELENT ! MARE REALIZARE !

Tot o mare realizare este şi mascarea risipei banului public pentru CIM Krivoi Rog Ucraina de către Guvern prin “ANULAREA ÎMPRUMUTULUI” şi alocarea unei pălării de bani (5,185 milioane de lei) prin “TRANSFERURI INTERNE”!!!


In sfarsit, soseaua de centura a Sibiului e finalizata

De Ziua Nationala, Sibiul a primit un cadou asteptat de ani de zile: soseaua de centura.

E un proiect a carui finalizare si-au asumat-o toti candidatii PDL Sibiu in campania pentru alegerile parlamentare de acum doi ani de zile. Si iata ca azi soseaua de centura a fost inaugurata, in prezenta premierului Emil Boc, a noastra, a parlamentarilor de Sibiu, a colegilor din organizatia judeteana a PDL, a presei locale.

Evident ca n-a fost usor; sunt mai bine de 6 ani de cand proiectul a debutat, iar de atunci s-au avansat mai multe termene, de fiecare data depasite. Termenul 1 decembrie 2010 a fost insa respectat si ma bucur ca PDL Sibiu a onorat o promisiune importanta facuta sibienilor. E un pas clar in directia crearii imaginii pe care o dorim pentru PDL: partidul care isi tine promisiunile.

Iata ca reusim sa ne tinem de obiectivele mari in ciuda crizei economice si a crizei de incredere din Romania de azi. Romania poate depasi ambele crize, daca guvernul si PDL demonstreaza ca se straduiesc. Iar infrastructura e una dintre cele mai bune dovezi ale unui asemenea efort.

Mai jos aveti cateva poze de la inaugurarea soselei de centura. Ca si in alte locuri din tara in care a participat la asemenea evenimente, premierul a fost cel care a condus primul pe noul drum, intr-o Dacia Duster.

Articolul a fost postat pe 01.12.2010 at 21:46 .

Nici un raspuns la “In sfarsit, soseaua de centura a Sibiului e finalizata”

1. Bogdan spune: Comentariul tau asteapta sa fie aprobat.(!!!)
06.12.2010 la 8:36 pm
Stimată doamnă Raluca,
Nu e de loc fair play să rejectaţi comentariile care nu vă sunt pe plac.
Mă-ntreb însă ce nu v-a plăcut?
Faptul că am zis MARE REALIZARE!
sau
GOLĂNIA GUVERNULUI prin MASCAREA RISIPEI în TRANSFERURI INTERNE???
După ce îl citiţi şi trimiteţi “la coş”,vă rog să aveţi amabilitatea să-mi scrieţi pe e-mail şi să-mi spuneţi de ce le-aţi rejectat.
Oricum aţi primit “scrisoarea deschisă” pe ambele adrese de e-mail.V-aş fi recunoscător dacă mi-aţi transmite pdv sau măcar o explicaţie plauzibilă.Vă mulţumesc.Cu stimă,Bogdan.                                                                          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

11 raspunsuri la “Cu presedintele si sibienii la Festivalul Bujorului de Munte”


1. tudor madalin spune:
nu vreau sa comentez deloc,acest text in sine,ci ce am constatat ca se intampla cu moderatorii acestui site!si anume interzic libertatea expreiei,chiar daca ea nu este intotdeauna pe placul lor!de aceea ii rog sa imi publice mesajul,pentru ca nu aduc injurii sau nu vorbesc scarbos,ci amintesc,de ce au fost trimisi parlamentarii de Sibiu si nu numai acolo!
Treziti-va! Asta nu e Romania NOASTRA!

DOUA ROMANII!

Suntem blocati, inerti, paralizati privind la doua Romanii: Romania LOR – hotii, coruptii, agramatii, tupeistii si Romania NOASTRA- a oamenilor cinstiti, muncitori, pregatiti, integri, capabili, tineri si destepti. Suntem dezamagiti, obositi, paralizati in plan politic, mentinuti in aceasta stare de inertie, in mod premeditat, de clasa politica, multumita de faptul ca noi am incetat sa mai reactionam si nu facem decat sa ne vedem de treaba noastra si sa ne platim cuminti taxele, multumindu-ne sa ne plangem si sa injuram. Nimeni nu mai vrea sa riste, am devenit spectatori la ceea ce ni se intampla.

NU SE MAI POATE ASA!

Petre Tutea nu a luptat o viata pentru ca d-ra din Bamboo si un cioban sa fie alesi sa ne reprezinte in Parlamentul European

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Am mai găsit un articol “SUPER” pe blogul doamnei Raluca Turcan,Vicepreşedinte PDL !!!
—————————————————————————————–
Explicaţii privind susţinerea măsurilor de austeritate

18 Iunie 2010

Am primit zilele trecute pe e-mail un mesaj de la unul dintre cititorii acestui blog. Redau mai jos raspunsul meu si mesajul, fiindca probabil multi dintre voi au intrebari similare (iar unii poate si dezamagiri similare).

Fragmente din mesaj:
Mesajul d-lui S., primit pe 16 iunie 2010:
Buna dimineata!
Am intrat pe blogul dvs. pentru ca v-am vazut pe site-ul cu “lista rusinii”.
Cum puteti dvs. sa votati niste masuri neconstitutionale?
Sunt dezamagit ca pana si persoane tinere ca dvs. pot sustine astfel de masuri.
Sper ca viitori mei copii cat si cei ai dvs., daca planuiti sa mai faceti, sa fie contemporani cu niste oameni care chiar fac ceva pentru tara, m-am saturat de hoti.
V-am trimis pe ambele de adrese de email mesajul, pentru ca nu stiu daca le accesati pe ambele.
Am o parere foarte proasta de PD-L.
Acest partid are nevoie de un miracol ca sa imi schimb parerea despre el.
Fragmente din răspuns:
In legatura cu reducerea salariilor si pensiilor, imi dau seama foarte bine ca decizia e greu de justificat in fata oamenilor direct loviti de aceasta masura.
Am ascultat insa argumentele guvernului si, pe langa asta, am incercat sa judec la rece: economia a scazut in 2009, e posibil sa scada si in 2010. Investitiile straine au scazut si ele, iar de imprumutat bani cu dobanzi rezonabile mai gasim doar la FMI. Europa e in continuare in criza, unele tari fiind chiar aproape de faliment.
Sunt de acord insa ca e nevoie de mai multe masuri de redresare economica; reducerile evita falimentul, dar nu produc relansare. Aici PDL are restante, fiindca nu toate masurile anticriza au mers. Si mai avem o mare restanta in ceea ce priveste reducerea risipei si a birocratiei.
Si vreau sa va spun un lucru in final: va inteleg dezamagirea fata de PDL, dar v-as ruga sa ne judecati si sa dati verdictul la sfarsitul lui 2012. Va fi evident atunci daca decizia de azi a fost buna sau proasta.
Cu multumiri pentru mesaj,
Raluca Turcan
—————————————————————————————
Deci pe 18.06.2010 doamna Turcan spune că ECONOMIA E POSIBIL SĂ SCADĂ ŞI-N 2010! LA JUMĂTATEA ANULUI 2010 ÎNCĂ NU ŞTIE DACĂ ECONOMIA VA SCĂDEA ÎN 2010 DUPĂ CE A SCĂZUT ÎN 2009!!! NU E SUPERB ???
Un lucru e totuşi bun,îşi însuşeşte critica şi-şi face autocritica recunoscând RESTANŢELE PDL-ului,MAI ALES ÎN CEEA CE PRIVEŞTE REDUCEREA RISIPEI ŞI A BIROCRAŢIEI !!!
DAR,DAR,DAR ……………..FINALUL???
“AŞTEPTAŢI PÂNĂ LA SFÂRŞITUL LUI 2012 ŞI ATUNCI JUDECAŢI ŞI DAŢI VERDICTUL !!! ”
Adică,mai pe scurtătură,cum îi place lui Mircea Badea să spună pă directe concluzia:
LĂSAŢI-NE DE CAPUL NOSTRU,NU VĂ BĂGAŢI NASUL UNDE NU VĂ FIERBE OALA ŞI DISCUTĂM CÂND NE LUĂM JUCĂRIILE ŞI TRECEM ÎN OPOZIŢIE !!!!
CAM ATÂT AM AVUT A VĂ RELATA DESPRE UN REPREZENTANT DE VAZĂ AL PARTIDULUI DEMOCRAT LIBERAL !!!
NU O FĂCEAM DACĂ APROBA POSTAREA COMENTARIULUI CU GOLĂNIA GUVERNULUI PRIVIND RISIPA BANULUI PUBLIC LA CIM KRIVOI ROG UCRAINA.
CREDEŢI CĂ PARLAMENTUL VA ANULA  “TRANSFERUL INTERN” ŞI VA STOPA ALIMENTAREA GĂURII NEGRE CIM KRIVOI ROG CU 5,185 MILIOANE DE LEI ÎN 2011???
