Nu este nici o glumă!Este chiar aşa cum am scris în titlu! Secretariatul General al Guvernului este o “marionetă complice” cu misiunea clară de a acoperi fărădelegile funcţionarilor publici din Ministere în faţa cetăţenilor petenţi!!! Cetăţenii petenţi trimit SESIZĂRI,MEMORII şi PETIŢII în care demască infracţiuni şi încălcări ale prevederilor legii de către diverse persoane sau societăţi comerciale iar Instituţiile abilitate (Ministere,Inspecţia Muncii,Inspectoratul teritorial de muncăetc.,),nu numai că nu catadixesc să verifice şi să ia măsuri,dar mai mult decât atât transmit petenţilor nişte răspunsuri prin care îi scot pe toţi infractorii BASMA CURATĂ!!!!! Şi Secretariatul General al Guvernului TOLEREAZĂ şi ACOPERĂ TOATE ACESTE FĂRĂDELEGI !!!!!

SĂ-ŢI FIE RUŞINE SECRETARIATULE GENERAL DE PROTECŢIE A INFRACTORILOR !!!!!

Aţi observat că Răzvan Dumitrescu,Mihai Gâdea şi ceilalţi moderatori de la minunata şi inegalabila Antena 3 obligă invitaţii să prezinte dovezi în sprijinul afirmaţiilor făcute.O fac de “ochii soacrei”,adică de urechile pupincuriştilor puterii de la CNA!!! Apropos,ştiţi ce înseamnă CNA? Cenzurăm Numai Antenele !!! Sau cu alte cuvinte NUMAI pe cei ce vorbesc de rău puterea!!!E şi tare colectivul CNA,ciumpalaci şi otrepe (cârpe) de sters podelele puterii!Dar despre CNA voi vorbi după demascarea SGG-ului!!! Mă conformez solicitării de a prezenta probe care demonstrează justeţea afirmaţiilor mele.

Pe 22 iulie 2010 am trimis sesizarea intitulată “ROMÂNIA UMILITĂ DE FILIALA ARCOM”.

Pe 5 august 2010 am trimis sesizarea intitulată “Vasile Geambazi ordonă continuarea jafului CIM Krivoi Rog!”!!!

Iată RĂSPUNSUL SGG din 23 august 2010:

La asemenea răspuns năucitor am răspuns imediat cu “forward”, ca să-şi recitească răspunsul miştocăresc pe care mi l-au trimis,şi în care le-am spus următoarele:

Fw: raspuns sesizare   Thursday, 26 August, 2010 20:31

From:“Bogdan Marinescu” < bmarinescu41@yahoo.co.uk >

Add sender to Contacts

To: contact@sgg.ro , office@arcom.ro , geambazi@arcom.ro , lavorogrup@yahoo.com , “PETITII INSPECTIA MUNCII”

< petitii@inspectiamuncii.ro >, relatiicupublicul@mmuncii.ro , itmbucuresti@itmbucuresti.ro , petru.ianc@minind.ro , “Diana Manolache”< diana_manolache@minind.ro >, cabu@senat.ro , cp14@cdep.ro

Cc:“alexandru boariu” < alboariu@yahoo.com >, norcosro@yahoo.com , “Radu Tudor” < radutudor@yahoo.com >, “rosca stanescu” < srstanescu@gmail.com >, silviu.apostol@catavencu.ro , stiri@antena3.ro , stiri@realitatea.net , victor@ciutacu.ro

Message contains attachments

1 File (31KB)

  • doc.pdf

Domnule Director Relaţii Publice,

Nu credeam că vă puteţi permite,la prestigiul şi prestanţa Instituţiei la care lucraţi,să-mi trimiteţi acest răspuns în bătaie de joc.Aţi aşteptat răbdător să se împlinească sorocul de 30 de zile prescris de lege ca să-mi trântiţi un răspuns care vă dezonorează profund.

În primul rând că după 30 de zile trebuia să-mi comunicaţi CUM S-A SOLUŢIONAT MEMORIUL,NU CĂ L-AŢI TRIMIS SPRE INFORMARE ŞI ANALIZĂ LA MECMA.

În al doilea rănd AŢI TRIMIS MEMORIUL LA MECMA DEŞI SE AFLA PRINTRE DESTINATARII MEMORIULUI ŞI ÎNCĂ TRECUT ÎNAINTE DE contact@sgg.ro .

SE VEDE DIN AVION INTENŢIA DUMNEAVOASTRĂ DE A VĂ BATE JOC DE UN CETĂŢEAN ONEST CARE SESIZEAZĂ ASPECTE NEGATIVE CE TREBUIESC SOLUŢIONATE.

E MAI SIMPLU SĂ MĂ LUAŢI DE PROST ŞI SĂ-MI ARUNCAŢI CU PRAF ÎN OCHI!

Domnule Director,

Vă rog să aveţi amabilitatea de dispune celor abilitaţi să rezolve sesizările din memoriu şi să mă informeze şi pe mine de MODUL DE SOLUŢIONARE.

Cred că răspunsul dumneavoastră este la SESIZAREA mea din 22.07.2010 “ROMÂNIA UMILITĂ DE FILIALA ARCOM”.

La SESIZAREA mea din 05.08.2010 “Vasile Geambazi ordonă continuarea jafului CIM Krivoi Rog!” îmi veţi răspunde pe 4 septembrie şi-mi veţi comunica că “aţi transmis-o spre informare şi analiză la MECMA”?MECMA se află printre destinatari,deci au primit şi această SESIZARE în acelaşi timp cu dumneavoastră!

TREBUIE SĂ-I ÎNTREBAŢI CUM AU SOLUŢIONAT-O!

Sper să nu mai fie nevoie de alte 30 de zile pentru a afla cum s-a soluţionat SESIZAREA din 22 iulie 2010.

Sper să nu fie nevoie de 30 de zile pentru a afla soluţionarea SESIZĂRII din 5 august 2010.

Cu stimă,

Bogdan Marinescu.

— On Thu, 26/8/10, DRP < drp@gov.ro > wrote:
From: DRP < drp@gov.ro >
Subject: raspuns sesizare
To: bmarinescu41@yahoo.co.uk
Date: Thursday, 26 August, 2010, 10:40

Secretariatul General al Guvernului

Directia Relatii Publice

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Domnul Director (PEŞTE PRĂJIT) al Direcţiei Relaţii Publice a simţit nevoia să-mi răspundă profund documentat şi profesional:

Am rămas fără oxigen,cât pe ce să-mi înghit limba,citind un asemenea răspuns!!!!!TOTUŞI,domnul director se uită într-o dimineaţă în oglindă,îşi face autocritica şi catadicseşte să mă îmbuneze cu o comunicare ce m-a lăsat cu gura căscată ca la dinţar!!!

Cu plecăciuni până la pământ domnule director!M-am liniştit şi m-am mustrat că am putut gândi de rău despre domnul director PEŞTE PRĂJIT!Nu vi se pare corect să le solicite,pe 20 SEPTEMBRIE,urgentarea răspunsului la sesizarea primită pe 22 IULIE??????? Legea 233/2002 spune că termenul maxim de soluţionare a PETIŢIILOR este de 30 DE ZILE,deci este “normal” să soliciţi “urgentarea” răspunsului după 58 DE ZILE de la primirea sesizării!!!!!Fiţi liniştiţi,nu e nici prima dată şi nici prima LEGE care ESTE CĂLCATĂ ÎN PICIOARE DE ISTITUŢIILE STATULUI DE DREPT ŞI DEMOCRAT ROMÂN!!!!!CINE SĂ LE CEARĂ SOCOTEALĂ ŞI CINE SĂ-I PEDEPSEASCĂ???????NIMENI!!!!!

Dar eu am luat-o de bună şi am trimis această comunicare la Ministerul Economiei,Comerţului şi Mediului de Afaceri,ca să fie în temă cu faptul că am fost informat de solicitarea SGG de a urgenta formularea unui răspuns,şi prin “forward” am trimis-o şi la SGG ca să fie în temă că am avertizat MECMA de solicitarea urgentării răspunsului:

Fw: raspuns sesizare           Sunday, 17 October, 2010 6:20

From:“Bogdan Marinescu” < bmarinescu41@yahoo.co.uk >

Add sender to Contacts

To: drp@gov.ro , contact@sgg.ro

Message contains attachments

1 File (21KB)

  • doc.pdf

Vă mulţumesc pentru răspuns.Am retransmis acest răspuns la Ministerul Economiei,Comerţului şi Mediului de Afaceri,cu rugămintea de a urgenta formularea şi trimiterea răspunsului,pe 8 oct. 2010,după cum se poate observa mai jos.Ministerul nu binevoieşte să-mi transmită nici un răspuns.Vă rog respectuos să mai interveniţi odată la MECMA cu solicitarea de a-mi transmite răspunsul solicitat.Vă mulţumesc.

Cu consideraţie şi stimă,

Bogdan Marinescu.

—– Forwarded Message —-
From: Bogdan Marinescu < bmarinescu41@yahoo.co.uk >
To: petru.ianc@minind.ro ; Diana Manolache < diana_manolache@minind.ro >; dezbateri_publice@minind.ro
Sent: Fri, 8 October, 2010 9:01:56
Subject: Fw: raspuns sesizare

Vă rog respectuos să aveţi amabilitatea de a urgenta formularea şi trimiterea răspunsului la sesizare conform şi cu solicitarea transmisă dumneavoastră de Secretariatul General al Guvernului.Vă mulţumesc.

Cu deosebită stimă şi consideraţie,

Bogdan Marinescu.

—– Forwarded Message —-
From: DRP < drp@gov.ro >
To: bmarinescu41@yahoo.co.uk
Sent: Wed, 29 September, 2010 11:05:20
Subject: raspuns sesizare

Secretariatul General al Guvernului

Directia Relatii Publice

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Domnul director nu se lasă mai prejos şi-mi trânteşte încă o gogoaşă,”calde şi frige şi n-are gură să strige!” :

Păi să nu-ţi vină să-l pupi pe domnu director?Să nu-ţi vină să-l propui la domnul Preşedinte pentru Distincţia supremă “PROFESIONIST LA COOPERATIVA MUNCA ÎN ZADAR” sau “NUMBER ONE ÎN TOPUL ŢEPARILOR”?????

Nu mi-a rămas altceva de făcut decât să-i mai trimit un răspuns în care să-i mulţumesc pentru gogoşile pe care mi le trimite:

Fw: raspuns sesizare     Thursday, 4 November, 2010 11:22

From:“Bogdan Marinescu” < bmarinescu41@yahoo.co.uk >

Add sender to Contacts

To: drp@gov.ro , contact@sgg.ro

Cc: dezbateri_publice@minind.ro , petru.ianc@minind.ro , “Diana Manolache” < diana_manolache@minind.ro >

Message contains attachments

2 Files (43KB) |

  • doc1,pdf
  • doc2.pdf

Vă mulţumesc şi pentru răspunsul Nr. 15D/12564/28.10.2010 în care aţi copiat aceeaşi frază ca în răspunsul anterior, 15D/10955/20.09.2010:

“……vă facem cunoscut că am solicitat MINISTERULUI ECONOMIEI,COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI urgentarea formulării unui răspuns.

Cu stimă,

DIRECTOR”

Pe 17 octombrie v-am informat că am trimis răspunsul dumneavoastră Nr. 15D/10955/20.09.2010 la MECMA,domnului Petru Ianc,doamnei Lazea Mihaela şi Dezbaterilor publice din MECMA!V-am spus că Ministerul nu binevoieşte să-mi răspundă!

Iar dumneavoastră îmi scrieţi pe 28.10 2010 “CĂ AŢI SOLICITAT URGENTAREA RĂSPUNSULUI”!!!

Nu credeţi că a trecut cam mult timp din august şi până în noiembrie pentru a cere,a doua oară,urgentarea răspunsului?

Nu credeţi că MECMA refuză să răspundă,încălcând astfel prevederile Legii 544/2001 şi a Legii 233/2002 ?

Vă rog să aveţi amabilitatea de a solicita dumneavoastră răspunsul de la MECMA şi de a mi-l transmite.Vă mulţumesc.

Vă rog să-mi transmiteţi încă o informaţie de interes public,suma alocată de la Bugetul de Stat pentru 2011 pentru obiectivul KRIVOI ROG.Vă mulţumesc.

Cu deosebită consideraţie şi stimă,

Bogdan Marinescu.

—– Forwarded Message —-
From: Bogdan Marinescu < bmarinescu41@yahoo.co.uk >
To: drp@gov.ro ; contact@sgg.ro
Sent: Sun, 17 October, 2010 9:20:22
Subject: Fw: raspuns sesizare

Vă mulţumesc pentru răspuns.Am retransmis acest răspuns la Ministerul Economiei,Comerţului şi Mediului de Afaceri,cu rugămintea de a urgenta formularea şi trimiterea răspunsului,pe 8 oct. 2010,după cum se poate observa mai jos.Ministerul nu binevoieşte să-mi transmită nici un răspuns.Vă rog respectuos să mai interveniţi odată la MECMA cu solicitarea de a-mi transmite răspunsul solicitat.Vă mulţumesc.

Cu consideraţie şi stimă,

Bogdan Marinescu.

—– Forwarded Message —-
From: Bogdan Marinescu < bmarinescu41@yahoo.co.uk >
To: petru.ianc@minind.ro ; Diana Manolache < diana_manolache@minind.ro >; dezbateri_publice@minind.ro
Sent: Fri, 8 October, 2010 9:01:56
Subject: Fw: raspuns sesizare

Vă rog respectuos să aveţi amabilitatea de a urgenta formularea şi trimiterea răspunsului la sesizare conform şi cu solicitarea transmisă dumneavoastră de Secretariatul General al Guvernului.Vă mulţumesc.

Cu deosebită stimă şi consideraţie,

Bogdan Marinescu.

—– Forwarded Message —-
From: DRP < drp@gov.ro >
To: bmarinescu41@yahoo.co.uk
Sent: Wed, 29 September, 2010 11:05:20
Subject: raspuns sesizare

Secretariatul General al Guvernului

Directia Relatii Publice

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Domnul director nu se lasă mai prejos şi cu o ambiţie şi perseverenţă ieşită din comun ţine să mai arunce odată cu mucii în fasole “AM SOLICITAT URGENTAREA FORMULĂRII UNUI RĂSPUNS”!!!!!!!!!!!!! A CÂTA URGENTARE DOMNULE DIRECTOR???????TE-A LOVIT AMNEZIA??????NOTEAZĂ ÎN AGENDA DE LUCRU DE PE BIROU,DACĂ O AI,CĂ TREBUIE SĂ CERI RĂSPUNSUL DE LA MECMA CA SĂ MI-L TRANSMIŢI,NU SĂ MAI CERI ODATĂ URGENTAREA LUI!!!!!CITIŢI ŞI VĂ CRUCIŢI!!!

Am simţit că-mi fuge pământul de sub picioare!!!!!ATÂTA NESIMŢIRE,INDOLENŢĂ,NEMERNICIE ŞI PLĂCERE DE A-ŞI BATE JOC DE UN CETĂŢEAN ONEST ÎNCĂ N-AM ÎNTÂLNIT ÎN ACEASTĂ VIAŢĂ ŞI NICI NU CRED CĂ VOI MAI ÎNTÂLNI!!!!!

Pe 15 DECEMBRIE îmi aplică lovitura finală ca să mă liniştească definitiv.IATĂ CE-MI SPUNE DOMNUL DIRECTOR :

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ASTĂZI ESTE 7 MARTIE 2011!!!!!

ÎNCĂ NU AU REUŞIT SĂ ADOPTE VREO SOLUŢIE!!!!!

CREDEŢI CĂ E CAZUL SĂ MAI AŞTEPT SĂ SE ÎNTÂMPLE VREO MINUNE ŞI SĂ PRIMESC SOLUŢIA ADOPTATĂ PENTRU SOLUŢIONAREA CELOR 2 SESIZĂRI?????

AU CÂŞTIGAT!EU AM DEPUS ARMELE ŞI AM RENUNŢAT!!!!!

MI-AM PUS TOATE SPERANŢELE ÎN VORBELE ÎNŢELEPTE ALE LUI HORAŢIU :

“Cel vinovat nu trebuie sa se bizuie pe incetineala cu care vine pedeapsa. Rar s-a intamplat ca vinovatul sa scape nepedepsit”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Nu mai rezist,nu mai suport nici măcar să mai scriu despre infractori şi fărădelegi!Partea a doua cu CNA,CONSILIUL NAŢIONAL al AUDIOVIZUALULUI,o adaug deseară,după ce-mi revin din starea de depresie în care m-au adus aceste aduceri aminte.Vă prezint doar componenţa consiliului,urmînd ca deseară să-i analizăm pe-ndelete pe fiecare în parte să afle şi cititorii cine are dreptul să judece (a se citi SĂ CENZUREZE) EMISIUNILE DE RADIO ŞI TELEVIZIUNE ŞI SĂ APLICE AMENZI PENTRU ÎNCĂLCAREA DEONTOLOGIEI PROFESIONALE!!!!!O SĂ RĂMÂNEŢI UIMIŢI,DACĂ NU CUMVA ŞTIŢI DEJA!!!!!

 

 

 

 

 

 

CIUDĂŢENIE MARE!!!  Pe site-ul lor  http://www.cna.ro/-Membrii-Consiliului-.html găsim următoarele:

“În această secţiune puteţi găsi scurte prezentări ale celor 11 membri ai CNA,CV-ul complet al acestora, precum şi declaraţiile de avere şi de interese.”

CONSILIUL NAŢIONAL AL AUDIOVIZUALULUI

1. Preşedinte C.N.A.          Popescu Răsvan

2. Vicepreşedinte C.N.A.   Onisei Ioan

3. Membru C.N.A.               Trepcea Cristina

4. Membru C.N.A. POST VACANT!!!!!

5. Membru C.N.A.               Grigore Dan – Nicolae

6. Membru C.N.A.               Trandafir Gelu Marian

7. Membru C.N.A.               Szasz Attila

8. Membru C.N.A.               Duţu Constantin

9. Membru C.N.A.               Iorga Narcisa Clementina

10. Membru C.N.A.             Mititelu Christian Gheorghe

11. Membru C.N.A.             Mălaimare Mihai Adrian

N-AU REUŞIT SĂ SE ADUNE DECÂT 10 “DEONTOLOGI PROFESIONIŞTI” CARE SĂ AIBĂ NESIMŢIREA SĂ AMENDEZE PE CEI CE CRITICĂ PUTEREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CĂ DOAR E DEMOCRAŢIE ŞI EXISTĂ DREPTUL LA LIBERA EXPRIMARE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BRAVOOOOOOOOOOO!!!!!FELICITĂRI ŞI APLAUZE LA SCENĂ DESCHISĂ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Analiza celor 11 membri,care sunt de fapt 10,ai consiliului o vom face mai pe seară.Am găsit lucruri foarte interesante despre deontologii “consiliului de coroană” pe care trebuie să vi le aduc la cunoştinţă.

Nu rataţi continuarea!!!

 


 

 

 


