Pe 7 martie am publicat articolul

SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI-MARIONETA COMPLICE A INFRACTORILOR DIN MINISTERE ŞI A INFRACTORILOR PROTEJAŢI DE ACEŞTIA!!! ACELAŞI STIL CA AL CNA-MARIONETA COMPLICE A INFRACTORILOR PUTERII,CARE AMENDEAZĂ PE CEI CARE ÎI DEMASCĂ !!!!

Astăzi,14 martie,basarica,în colaborare cu lehman25,publică pe blogul său o poză însoţită de o întrebare,urmate de o mică introducere instigatoare la comentarii.Comentariile sunt mai mult decât superbe !!!

PRELUARE INTEGRALĂ,INCLUSIV COMENTARIILE,DE PE BLOGUL :

http://basarica.wordpress.com/2011/03/14/recunosti-mumia/

Recunosti mumia ?

5 Votes

lehman25

In primul rand pana azi nu am auzit de ciudata asta,insa poza face toti banii,la prima vedere pare desprinsa din cotloanele muzeului Antipa cel nerestaurat,insa surprinzator e vie si are si o functie de te da pe spate,este secretarul general al guvernului si vine, daca o strigi Daniela Nicoleta Andreescu ! Absolut uluitor !!! Stiu ca sunt rautacios dar nu ma pot opri in a ma intreba cine o f..e pe asta ?

Comments

kn 

Posted March 14, 2011 at 16:44

se gaseste o p..a proasta si ptr ea…ca si-n cazul pora.
interesant este ca din “fonctzia ” ce o poseda…f..e ea lumea.
so…
din partea mea s-o f..a dracii din iad.

lehman25

Posted March 14, 2011 at 17:15

Am aflat,are un copil deci……….

Arogantu’

Posted March 14, 2011 at 17:09

Mie mi se pare interesant traseul profesional – de la jurist la Vulcan (eu stiam ca juristii de intreprindere cam frecau pisoiul, dar depindea foarte mult si de proprietarul pisoiului … ) pina la JUDECATOR LA TMB !!!
http://www.sgg.ro/index.php?id=31,99,0,0,1,0

lehman25

Posted March 14, 2011 at 17:12

Azi am descoperit aceasta subspecie,interesant este ca nimeni nu am auzit sa vorbeasca de ea,de functia ei!Am citit acum CV-ul ei,provine din lumea sindicala!

Arogantu’

Posted March 14, 2011 at 17:23

S-a ‘vorbit’ mult despre ea atunci cind a fost parasutata in primul guvern reprezentat de Boc (am respectat formula idiotului – ‘guvernul pe care il reprezint’; de la o vreme – a renuntat la ea).

lehman25

Posted March 14, 2011 at 17:30

Mea culpa,nu am stiut.

Arogantu’

Posted March 14, 2011 at 17:41

No problem !
Atunci se vorbea mult de dorinta ba’secului de a controla strins pe Boc – inca nu ne imaginam ce stirpitura nevertebrata este acesta ! Venea imediat dupa Tariceanu – si toata lumea a pus botu’ la ideea controlului.
De fapt – era vorba inclusiv de niste smenareli ale individei din vremea cind era consilier prezidential sau mai inainte, nu s-a insistat prea mult. Ceea ce, pentru mine, este un semn ca s-a inchis robinetul, nu ca n-ar fi existat informatiile. Si mai cred ca a fost aruncata de la Cotroceni pentru orice eventualitate.
Ziaristii mai vechi ar putea sa stie mai multe …

lehman25

Posted March 14, 2011 at 17:44

Sunt persoane,cel putin ciudate, care prin prezenta lor in functii de o asemenea importanta,explica in clar situatia in care ne aflam .

parlagiul

Posted March 14, 2011 at 17:44

…friends , alcoolul face minuni , va dati seama cat tre sa bei sa o vezi frumoasa pe naspeta asta ? !….dar ia sa ne gandim un picut invers , ne f..e ea pe noi toti ?,….ne f..e ea viata si viitorul copiilor nostrii ?….a ajuns macioalfa asta si muulte altele taranci dastea de le sar greierii din calcaie , sa “lucre”in Bucuresti , si ea la masa are wc in curte ? ete ca da !

parlagiul

Posted March 14, 2011 at 17:49

..si cred ca nupot fi suspectat de ‘portocalita” acuta , eu i-as agorja pana la unul !

lehman25

Posted March 14, 2011 at 17:47

Ai introdus un nou cuvant in maimutaria portocalie,MACIOALFA !

parlagiul

Posted March 14, 2011 at 17:50

lehman , ai uitat ca si “garsoniera cu usa-n tavan “to a mea e !

parlagiul

Posted March 14, 2011 at 17:51

…daca tot e sa introduc fraze , cuvinte denumiri , astia din maimutaria portocalie sunt ” fierti in pisat frate !”

lehman25

Posted March 14, 2011 at 17:51

La OSIM cu tine !

parlagiul

Posted March 14, 2011 at 18:15

…prietene in curand cred ca daca o tinem tot sa ajung la OSPICE !

bmarinescu41

Posted March 14, 2011 at 21:23

Naşparlie,boccie,mumie,cum vreţi voi dar are o voinţă şi o putere fantastică de a proteja toţi infractorii din ministere şi celelalte instituţii subordonate ministerelor.NICI O PETIŢIE NU PRIMEŞTE RĂSPUNSUL CU MODUL DE SOLUŢIONARE!Răspunsurile tip sunt “Vă comunicăm că memoriul dvs a fost trimis la ministerul … pentru analiză şi informare”,deşi ministerul respectiv se afla şi el la rubrica DESTINATARI!!!
Sau “Vă informăm că am solicitat ministerului … urgentarea formulării răspunsului”,deşi ministerul fusese solicitat de petent să urgenteze răspunsul!!!
Are talent şi şi-a instruit bine şi subalternii!!!
În rest subscriu 100% la ce a spus @kn mai sus la orele 16:44!!!!!!!


