Am citit ceva NĂUCITOR la politica ta şi m-am dus la sursă,să mă conving,pentru că nu-mi venea să cred ochilor!!!Am avut confirmarea că este absolut DUREROS şi ADEVĂRAT !!!

“Immigrant crimewave” warning: Foreign nationals were responsible for a QUARTER of all offenses inLondon! /at 9:01 PM on 18th February 2012/

Eastern European criminals were responsible for more than 11,000 crimes in London last year.

Nationals of Poland, Romania and Lithuania are most likely of all foreigners to be prosecuted by the police, an investigation has revealed.
Overall, foreigners are accused of one in four of all crimes committed in London.

TOP 10 CRIMINALI PERICULOŞI DIN EUROPA DE EST ÎN LONDRA!!!

Numărul străinilor-după naţionalitate-acuzaţi de crimă la Londra anul trecut!

Astonishingly, they make up nine out of ten drug suspects and are responsible for more than one in three sex offences.

He lay in wait in their bedroom and attacked them with a knife and a hammer, the court heard.

The Metropolitan Police statistics were unearthed by the London section of BBC Politics.

Originalul,integral,îl aveţi în Daily Mail !

“Valul de crime al imigranţilor” avertizează:Cetăţenii străini au fost responsabili pentru UN SFERT din toate infracţiunile din Londra !

Criminalii Est-Europeni au fost responsabili pentru mai mult de 11.000 de crime de la Londra de anul trecut.
Cetăţenii din Polonia, România şi Lituania sunt cei mai vizaţi dintre toţi străinii care urmează să fie judecaţi de către poliţie,a dezvăluit o anchetă.
În general,străinii sunt acuzaţi de una din patru dintre toate crimele   comise în Londra.
Surprinzător, ei alcătuiesc nouă din zece suspecţi de droguri şi sunt responsabili pentru mai mult de unul din trei dintre delictele sexuale.

“Stătea în aşteptare în dormitorul lor şi i-a atacat cu un cuţit şi un ciocan”,a auzit Curtea.

Statisticile Poliţiei Metropolitane au fost descoperite de secţia din Londra a BBC-Politici.

Şi acum,referitor la întrebarea din titlu,am o întrebare pentru tine,cititorule:

AI GĂZDUI,LA TINE ÎN CASĂ,UN CRIMINAL RECUNOSCUT ŞI DOVEDIT???

Eu,sincer vorbind,aş solicita Poliţiei să-i interzică să şi circule pe strada pe care locuiesc!!!

        

