Un articol excepţional !!! Radu Herjeu reuşeşte în câteva fraze să ne prezinte adevărata,dar jalnica,stare a naţiei române.Poate după citirea acestui articol ne hotărâm,în sfârşit,să ne reevaluăm potenţialul şi capacitatea de acţiune pentru recuperarea patriei din ghearele “stăpânilor” locali şi bruxelezi şi să purcedem la renaşterea naţională!!!Am îndoieli că se va întâmpla acest lucru. Am în vedere faptul că Radu Herjeu a scris articolul pe data de 8 MARTIE 2012 şi românii încă dorm în somnul cel de moarte în care-i adânciră mişeii de tirani !!!Ca şi cum Radu Herjeu a scris articolul acesta pentru unii din altă ţară năpăstuită şi subjugată şi nu pentru românii din România !!!

ROMÂNIA ASTĂZI,ÎN GENUNCHI ŞI CU MÂINILE ÎNTINSE LA "STĂPÂN" !!!

ROMÂNIA ASTĂZI,ÎN GENUNCHI ŞI CU MÂINILE ÎNTINSE LA “STĂPÂNI” !!!

capul plecat,sabia nu-l taie,8 martie 2012

Ne  plângem  că  suntem  victime.  Ale  occidentului,  ale  orientului,  ale comunismului sau ale capitalismului. Ne considerăm o bărcuţă de hârtie pe o mare dominată de atâtea uragane, a căror declanşare depinde de o vorbă sau o trăsătură de condei într-o cancelarie a lumii. Suntem fatalişti şi stăm toată ziua repetând în oglindă figura încrucişatului mâinilor sau a datului din umeri. Vecinii ne sunt duşmani, istoria ne e duşmană, vremea are ceva cu noi.

Preocupaţi să ne plângem şi să ne gudurăm pe lângă mai marii planetei sau ai meleagurilor natale, uităm că noi ne suntem cel mai mare duşman.A pune mâna la treabă,a  ne  respecta  angajamentele,a  ne  recunoaşte  defectele  şi  a  ne  corecta greşelile sunt elemente ale procesului de deşteptare naţională. După aceea, nimeni nu se va mai aştepta ca noi să stăm cu mâna întinsă.

De mulţi ani ne-am obişnuit să ne plângem: suntem trădaţi, manipulaţi, ignoraţi, divizaţi de duşmanii din afară şi dinăuntru.Ne-au  asasinat  liderii,  ne-au  pus căluşul în gură, ne-au împărţit ţara şi bunurile cum au vrut.Şi noi unde eram? Stăteam şi priveam cu ochii înlăcrimaţi cum suntem călcaţi în picioare de cei pentru care nu există decât dorinţa de a domina, de a cuceri şi de a avea putere. Şi în drumul lor către aceste obiective, n-au pregetat să ne dea la o parte. De cele mai multe ori, nici n-a fost nevoie.Ne-am dat singuri la o parte. Asta ne-a salvat, poate, ca populaţie. Dar nu ne-a făcut prea bine, ca naţiune. Am învăţat atât de bine statul cu capul plecat. E adevărat că nu l-a tăiat definitiv nici o sabie, dar   i-a lăsat multe răni adânci.radu herjeu-capul plecat sabia nu-l taie

4 Comments

Adrian 08/03/2012 at 22:16  Capul plecat, sabia nu-l taie, dar nici soarele nu-l vede…

Diana Diaconu 02/08/2012 at 17:40   Mahatma Gandhi spunea “fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume!”.Bine ar fi sa renuntam la poziia de spectatori , sa ne implicam, sa avem atitudine.Balada Mioritei sa ramana in cartile de romana . Definitiv!

dorin 02/08/2012 at 17:44   Am cules ce am semnat.

bmarinescu41 24/02/2013 at 15:27    Excelent!!!

@Adrian – Superb !!! Aşa este,trăieşte în beznă şi neputinţă !!!
@Diana Diaconu – Subscriu 100% !!!
@dorin – Foarte corect !!! Poate este timpul să semănăm şi altceva !!! Poate este timpul să ne trezim şi să ne luăm soarta în propriile noastre mâini,să nu ne mai lăsăm la mâna duşmanilor !!!
Poate a venit momentul să strigăm AJUNGE,JOS LABELE DE PE ROMÂNIA!!!
Poate a venit momentul să începem LUPTA PENTRU RENAŞTEREA NAŢIONALĂ !!!
Să ascultăm de 1000 de ori imnul Franţei,poate ne determină la acţiune!!!
Să ne intre în sânge imnul României (DEŞTEAPTĂ-TE ROMÂNE !!!), poate ne trezim şi trecem la acţiune !!!
Haideţi copii ai patriei,
Ziua gloriei a sosit !!!
La arme cetăţeni,
Formaţi-vă batalioanele !!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

MIHAI VITEAZUL – UN EXEMPLU DEMN DE URMAT DE CĂTRE LIDERII NOŞTRI !!! SE POT TRANSFORMA DIN LACHEI JALNICI ŞI MILOGI ÎN ROMÂNI ADEVĂRAŢI ŞI PATRIOŢI !!!

Căpitanii toarnă prin pahare vin
Şi în sănătatea lui Mihai închin.
Dar Mihai se scoală şi le mulţumeşte
Şi luând paharul astfel le vorbeşte
— ,,Nu vă urez viaţă, căpitanii mei!
Dimpotrivă, moarte, iată ce vă cei!
Ce e viaţa noastră în sclavie oare?
Noapte fără stele, ziuă fără soare.
CEI CE RABDĂ JUGUL Ş-A TRĂI MAI VOR,
MERITĂ SĂ-L POARTE SPRE RUŞINEA LOR !
Sufletul lor nu e mai presus de fierul
Ce le-ncinge braţul, iau de martur cerul!
Dar românul nu va câmpuri fără flori,
Zile lungi şi triste fără sărbători.
Astfel e vulturul ce pe piscuri zboară
Aripile taie-i, că ar vrea să moară!
ASTFEL E ROMÂNUL ŞI ROMÂN SUNT EU
ŞI SUB JUGUL BARBAR NU PLEC CAPUL MEU.”

de Dimitrie Bolintineanu

ROMÂNILOR ADEVĂRAŢI,UNDE SUNTEEEEEEEEŢI ???????????

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

SĂ BEM PENTRU VÂNZAREA ROMÂNIEI !!!

SĂ BEM PENTRU VÂNZAREA ROMÂNIEI !!!

AM SEMNAT,ROMÂNIA E A VOASTRĂ !!!

AM SEMNAT,ROMÂNIA E A VOASTRĂ,HĂHĂHĂĂĂ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AM VÂNDUT-O,UITE SEMNĂTURA !!!

AM VÂNDUT-O,UITE SEMNĂTURA !!!

EU? EU AM FOST DE ACORD CU VÂNZAREA !!!

EU?ŞI EU AM SEMNAT VÂNZAREA,MĂ JUR!!!

 

 

 

 

 

 

 

LA JILAVA CU VOI NEMERNICILOR,TRĂDĂTORI DE NEAM ŞI ŢARĂ!!!

