Ieri am citit un articol deosebit la alioşa popovici ,despre o schemă de federalizare a Republicii Moldova,propusă deja de Rusia pentru a împiedica unirea cu România.Mi-a atras atenţia comentariul 3 la acest articol.Comentariul începe cu ”Nimic nu se INTAMPLA INTAMPLATOR ci totul este CALCULAT si ARANJAT de BANCHERII LUMII”.Alioşa demonstrează că preşediţii SUA sunt hotărâţi de GRUPUL BILDERBERG şi sunt de fapt marionete în mâinile acestui grup.Se pare că grupul a hotărât deja cine va fi noul preşedinte şi acesta nu va mai fi Obama ci MITT ROMNEY!!!Rezultatul alegerilor din 6 noiembrie va confirma sau va infirma teoria de mai sus.Finalul comentariului m-a determinat să-i răspund şi să-i fac o promisiune.Iată finalul:

Suntem prea mici pentru un razboi asa de mare !!!!
Iar EVENIMENTELE ce se produc zi de zi in LUME , ne DOVEDESC fara putinta de tagada ca,CE VOR EI, SE INTAMPLA, ce NU VOR, NU SE INTAMPLA !!!
DOAMNE, OCROTESTE-I PE ROMANI !Aliosa.

Iată şi răspunsul meu:

”Concluzia este corectă,reală,pertinentă şi foarte,foarte,foarte dureroasă pentru miliardele de oameni obişnuiţi care populează planeta PĂMÂNT !!! Am să public pe blogul meu “PIRAMIDA PUTERII” CA O COMPLETARE CLARĂ,FĂRĂ ECHIVOC,A CONCLUZIEI TALE !!!Voi posta finalul acestui comentariu şi dedesubt PIRAMIDA PUTERII !!!Cu prietenie,Bogdan.”

Îmi respect promisiunea şi vă prezint  ”PIRAMIDA PUTERII” !!!

Am o completare de făcut la nivelul 8,acolo unde se află cele 6,999 miliarde de sclavi datornici din totalul de 7 miliarde de locuitori ai planetei Pământ,corect ar fi trebuit scris aşa:

NAŞTERE-ŞCOALĂ-MUNCĂ-IMPOZITE-TAXE-UMILIRE-BATJOCORIRE-MANIPULARE-ÎNGENUNCIERE-(PENSIONARE-DIN CE ÎN CE MAI RAR)-MOARTE !!!!!

STIMAŢI POLITICIENI,CARE POPULAŢI TERITORIUL ROMÂNIEI,VĂ ROG SĂ INCETAŢI IMEDIAT CU PROMISIUNILE MINCINOASE PE CARE LE TROMPETAŢI ZILNIC POPORULUI “SUVERAN” şi NAIV/CREDUL!!!CU TOŢII ŞTIŢI FOARTE BINE CARE SUNT PORUNCILE,ŞI DE UNDE VIN, ŞI DE ASEMENEA ŞTIŢI CĂ LE VEŢI ÎNDEPLINI CU MULT ZEL ŞI SÂRG,DEŞI SUNT ÎN TOTALITATE ÎMPOTRIVA PATRIEI ŞI A NAŢIUNII !!!!!

FERIŢI-VĂ DE BLESTEMUL POPORULUI,VĂ VA AJUNGE ŞI VĂ VA LOVI CRUNT … PE TOŢI ….. AMIN!!!!!