TOT EU SUNT ŞEFU` !!!

TOT EU SUNT ŞEFU` !!!

EU MI-S DIRIJORUL !!!

EU MI-S DIRIJORUL!!!

BLATUL...PE SUB MASĂ!

BLATUL…PE SUB MASĂ!

BLATUL....OFICIAL!!!

BLATUL…CU ÎNCUVIINŢARE!!!

COABITAREA PERFECTĂ!

COABITAREA PERFECTĂ!

Preluare de pe  ponta : coabitez armonios cu băseluAm glumit,preluarea este de pe ”Starea Naţiunii” dar am modificat puţin denumirea pentru că îmi place la nebunie să spun lucrurilor pe nume!!!  Articolul publicat de ”Starea Naţiunii” pe 29.03.2013 are titlul ”Atac MORTAL la USL – Ponta colaborează cu Băsismul”

Victor Ponta a declarat că nu exclude varianta ca fostul procuror general Laura Codruţa Kovesi să fie numită la conducerea DNA

Astăzi, USL a DECEDAT?

Fiți cu ochii’n patru…..Români vi se pregătește ceva! Da, chiar așa. Pe bune.

Despre ce e vorba…?! Simplu. Unii vor încerca să ne convingă în următoarele zile cât de important este dialogul între Puteri, buna conviețuire, “coabitarea”-să o ia naiba, m-am cam săturat de cuvântul ăsta deja, totul pentru binele și starea natiunii….. Au început deja. Domnii de la CSCI au “produs” în garajul din Piața Victoriei, sau în bucătăria lui “nea Ilie”, nu știu încă exact, un așa zis sondaj, veziAICI.Nu m-aș mira ca în zilele următoare să apară un alt așa zis sondaj în care românii să fie creditați de acea casă de sondare și acei păpușari ridicoli ca fiind cei mai inalți oameni, cei mai blonzi și cei mai “luați de proști” din istoria ultimilor 2.000 de ani…. Luați de proști de către unii politicieni. Doar de aceia care vor încerca să ne convingă în următoarele zile că Laura Codruța Koveși este unica soluție pentru DNA.Unica si singura. Ce părere aveți?

DOTTORE..... EŞTI O SLUGĂ!!!

V-V TONTA ….. EŞTI O SLUGĂ!!!

Victor Ponta a declarat în direct la Antena 3,fiind invitatul special al emisiunii “La Ordinea Zilei” :

Nu demisionez dacă şefa DNA va fi Koveși ;

NU exclud nici un nume pentru DNA în afară de Morar;

Îmi voi da demisia când o majoritate a cetăţenilor şi a parlamentarilor vor considera că există o soluţie mai bună;

Întotdeauna am ştiut că voi fi nevoit să iau şi măsuri nepopulare şi îmi asum lucrul acesta;

Vreau să închidem această problemă care de 9 luni stă pe masă;

– Eu sunt la fel de “anti-Băsescu” şi la fel de împotriva regimului, doar că fiind în poziţia de prim-ministru am responsabilităţi în plus decât să fiu “anti-Băsescu”;

Viaţa oamenilor depinde de ce fac eu. Nu îmi permit luxul de a pune “anti-Băsismul” pe primul loc .

Eu va spun sincer ca in cazul in care se intampla acest lucru, nu exclud posibilitatea ca in scurt timp sa incerce convingerea aceluiasi popor luat de prost ca, Traian Basescu e cel mai bun ministru al Transporturilor si tocmai de aceea la incheierea mandatului este obligatoriu sa ocupe acest post, ca Presedintele nu a foat nici marinar si nici ofiter, ca Blejnar este un fel de ingeras, ca Udrea este o doamna respectabila din Inalta Societate britanica sau ca e noua “Maica Tereza”, ca tot vine Pastele Catolic….,  ca Boagiu nu il cunoaste pe Nelu Iordache, ca Boc e un fel de Bismark al Romaniei si Videanu un adevarat Bill Gates al pietei de energie, care habar nu are cine au fost si sunt baietii destepti….iar Dorin Cocos e intruchiparea lui Rothschild (Intaiul)…..

Dupa ce Kovesi ne va fi prezentata ca noua Zeita a Dreptatii a “Pactului de Coabitare” Presedinte-Premier sau Premier-Presedinte, cum vreti Dumneavoastra. Si uite asa se reevalueaza pe Dambovita. Pai se poate “Domnu ‘Viorel“, eu zic ca nu ar trebui sa se poata… dar sa asteptam “Dialogurile Coabitării“, episodul de saptamana viitoare.

Dialogurile cu romanii au trecut, nu, nu mai e an electoral si se poate face orice ?! Ia sa vedem…..poate totusi e un zvon si se face “dreptate pana la capat”…. Sau nu? Incă o deziluzie?

Tot “Starea Naţiunii” a postat drept comentariu,la articolul de mai sus, articolul lui Avramuţă – “Stegarul Dac” din Piaţa Universităţii – intitulat RUşINE domnule Ponta !E prea tare ca să nu-l aduc la cunoştinţa câtor mai mulţi români.

STEGARUL DAC AVRAMUŢĂ!!!

STEGARUL DAC AVRAMUŢĂ!!!

Să vă fie rușine domnule Prim Ministru Victor Ponta!

Pentru că mințiți poporul, și mai ales pentru că l-ați mințit în față în două campanii anul trecut.

Ați început din ce în ce mai mult să vă comportați în acțiune, discurs și în atitudine ca vârfurile mizeriilor băsiste.Aseară chiar, la emisiunea Danei Grecu și Radu Tudor, am avut impresia că trăiesc un coșmar: că îl văd pe infractorul suspendat băse că a ajuns prim ministru prin dvs. M-am cutremurat de oroare!Tot ceea ce ați spus aseară a fost de-o mojicie fără margini!Minciuni după minciuni curgeau și nu se mai sfârșeau, iar dvs., săracul, nu aveți ce face decât, nu, ”să vă sacrificați pentru interesul poporului” – asta probabil ați învățat-o de la nașul Oprea.Consider că aseară v-ați dat arama pe față, pentru cine mai avea dubii.Atitudinea dvs. fără perdea, de-o sfidare infinită, și de-o suficiență infinită, arată că nu meritați să fiți unde sânteți. Însă, stați liniștit, nu va dura mult.Trebuie să înțelegeți că poporul suveran nu a luptat contra regimului băsescu ca să veniți dvs. în loc cu aceleași apucături. Nu, poporul s-a săturat de minciuna politicienilor, de politruci de paie ca dvs., care ”dau din gură” având grijă doar ca ”în/din coadă să sune”.Aș putea să spun că îmi pare rău de dvs., pentru că erați o speranță pentru popor. Acum poporul e nevoit să găsească pe altcineva.Pentru mine personal sunteți o dezamăgire, nu foarte mare pentru că făceți parte din PSD și, știm bine, așchia nu sare departe de trunchi, dar gravă pentru că nu-mi închipuiam atâta tupeu și dispreț pentru poporul care, atenție, nu v-a votat, ci a votat contra lui băsescu și a găștii lui de infractori și corupți. Se pare că încă nu vă e prea clar lucrul acesta.

Ați promis cu gura pâna la urechi: ”dreptate până la capăt”!

Ăsta era capătul? Să ajungeți la putere? Să vă fie de bine!

Dacă băsiștii erau niște mincinoși, era aproape ceva normal, dar ca dvs. să mințiți ca ei este de-a dreptul infernal!Tot ce ați spus aseară de nenumărate ori vă face pasibil de atac grav asupra independenței și onorabilității justiției în România. Să pretinzi repetat că doar Koveși e-n stare să conducă DNA-ul este de-a dreptul halucinanat. Înseamnă că toți ceilalți procurori sunt ”varză”, sunt incompetenți. Ori cine ”i-a gestionat” până acum? Kovesi! Înseamnă că este un foarte prost manager! Atunci cum vrei tu ca în continuare să-l ți manager? Pentru a strica complet sistemul?

Absurditatea celor susținute de dvs. nu au limite. Iar tupeul pe care-l aveți vă aseamănă cu băse leit!

Adio Ponta!

Citiţi originalul RUşINE domnule Ponta !

Mulţumesc lui Bendis Justiţiara pentru diagnosticul precis pe care i l-a pus lui DOTTORE PONTA : 

DOCTORE PONTA ..... EŞTI UN TRĂDĂTOR!!!

TROMBĂSESCU PONTA ….. EŞTI UN TRĂDĂTOR!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

